Categories
Beauty

Hoofdbanden zo goed dat Blair Waldorf bibbert

Voor iedereen die er ooit van droomde om op de trappen van de Met with Blair Waldorf en crew te zitten, is de recente renaissance van haaraccessoires – met een speciale nadruk op hoofdbanden natuurlijk – een echte zegen. En ach, het gaat ook verder dan ‘Gossip Girl’: van met parels versierde schoonheden tot boho-achtige satijnen nummers, er is echt iets voor iedereen.

We hebben verschillende van onze favoriete hoofdbanden van het moment afgerond – blijf lezen om onze topkeuzes te bekijken.

Dannijo Ines A hoofdband

Urban Outfitters Stella verfraaide hoofdband

Shashi Discotec hoofdband

Urban Outfitters Golden Flower Halo hoofdband

Oscar de la Renta Bold Crystal & Cabochon hoofdband

Anthropologie Jacoba Pearl hoofdband

Urban Outfitters Eden verfraaide slanke hoofdband

Anthropologie Zelda Bow hoofdband

Free People The Molly Printed Hoofdband

Categories
Beauty

Een decennium per decennium gids voor een gezonde huid, volgens Top Derms

In de twintig

“Preventie is de sleutel op deze leeftijd, dus u moet beginnen met het aanbrengen van producten die antioxidanten en collageenversterkende ingrediënten bevatten en vergeet niet om elke dag een SPF te dragen”, zegt dermatoloog en oprichter van Dr. Dennis Gross Huidverzorging, Dr. Dennis Gross.

In de dertig

“Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat de productie van collageen en elastine op dertigjarige leeftijd begint af te nemen in kwantiteit en kwaliteit, dus zorg ervoor dat je een vitamine C-product opneemt in je dagelijkse routine – het beschermt niet alleen de huid tegen schadelijke vrije radicalen, maar stimuleert ook je lichaam natuurlijke aanmaak van collageen “, zegt Dr. Gross.

In de jaren 40

“Tegen de veertig zijn hormonale veranderingen duidelijk en ziet je huid er misschien niet zo stralend uit als in de twintig en dertig”, zegt Dr. Green.

In de jaren 50 en daarna

In de vijftig verandert je huid drastisch. “De menopauze zorgt ervoor dat veel vrouwen vet verliezen, waardoor de elasticiteit van de huid afneemt”, zegt dr. Gross. “Dit in combinatie met droogte veroorzaakt door hormonale veranderingen leidt tot verdiepte lijnen en verzakking.”

Categories
Beauty

Een dubbele reinigingsroutine voor elk huidtype

Als je een vette huid hebt:

Maak je geen zorgen! Maar een oliereiniger is een must voor een vette huid, omdat olie overtollig talg op je gezicht afbreekt. Eindelijk zal olie de beste vriend van je gezicht zijn.

De Hanskin Cleansing Oil & Blackhead [BHA], $ 25, is een uitstekende keuze voor vette huidtypes en is er zelfs speciaal voor ontwikkeld. Naast de reinigende oliën in de ingrediënten, bevat deze reiniger ook salicylzuur om je huid te exfoliëren, diep in je poriën te komen en mee-eters en acne te helpen voorkomen en behandelen.

Ga vervolgens diep in je poriën met deze betaalbare gezichtswas om onzuiverheden te verwijderen, terwijl het vochtgehalte van de huid precies goed blijft. Mediheal Intensive Pore Clean Cleansing Foam (Charcoal), $ 8,99, gebruikt houtskool om de huid te zuiveren en vuil en overtollige olie uit de poriën te verwijderen.

Als je een gecombineerde huid hebt:

Het hebben van een gecombineerde huid kan aanvoelen alsof je overal bent. Je bent op sommige plaatsen droog maar op andere vettig, en elke dag kan iets nieuws zijn. Om die reden heb je een duo nodig dat wel hydrateert maar niet te hydrateert.

Probeer de Too Cool for School Mineral Pink Salt Deep Cleansing Oil, $ 34, voor je gecombineerde huid. Deze olie-reiniger bevat pure botanische olie en zout en minerale ingrediënten en reinigt grondig met een lichte hydratatielaag.

De perfecte aanvulling hierop is de Neogen Dermalogy Real Fresh Foam Cleanser Green Tea, $ 19. Deze zacht schuimende reiniger is licht maar effectief om de huid te reinigen. Maar het belangrijkste ingrediënt is het gefermenteerde groene thee-extract, dat de huid verheldert en hydrateert, maar de natuurlijke oliën van uw huid niet verwijdert.

Als u een normale of droge huid heeft:

Als dit uw huidtype is, kunt u vrijwel overal heen gaan met uw dubbele reiniging. Maar dan moet ik je ontmoeten moet mijn favoriete duo zijn! Beide reinigingsmiddelen zitten boordevol fantastische hardwerkende ingrediënten en voelen volkomen weelderig aan.

De Then I Met You Living Cleansing Balm, $ 38, laat niet alleen je huid schoon aanvoelen, maar laat hem ook zacht en gehydrateerd aanvoelen. Deze balsem bevat ingrediënten zoals olijfolie, druivenpitolie en vitamine E die de huid aanvullen en voeden en reinigen. En met een hoge concentratie van duindoornolie, hydrateert, geneest en beschermt de huid ook tegen rimpel veroorzakende milieuschade.

De Cleansing Balm maakt deel uit van de Then I Met You The Cleansing Duo, $ 68, en past bij de Then I Met You Soothing Tea Cleansing Gel, $ 36, een sulfaatvrije reiniger geformuleerd met PHA’s en theeboom om poriën te verwijderen en puistjes te helpen voorkomen . Ingrediënten zoals glycerine en natriumhyaluronaat helpen hydrateren, waardoor de huid zacht aanvoelt en niet droog wordt.

Categories
Beauty

5 Gewaagde haarkleurtrends We voorspellen voor 2020

Blonde Balayage

Hoewel ik geneigd ben om paars of oranje haar te zien als echte ‘durf’, is het soms op zijn eigen manier gewaagd om een ​​natuurlijke haarkleur te omarmen.

Paars

Sinds helder, elektrisch haar een paar jaar geleden populair werd, staat paars altijd hoog op de lijst. Of je nu donkerder paars wilt rocken of wat lila wilt toevoegen aan je lichtere haar, je kunt niet fout gaan met deze luxe, koninklijke kleur.

Dip Dye Ends

Demi Lovato rockde onlangs op dip-dyed-uiteinden op Instagram, en we houden van de look! Het doen van een heldere dip-kleurstof is een gemakkelijke manier om met wild haar te pronken zonder je hele hoofd aan de look te binden.

Rood

Sommigen van ons zijn geboren gingers … en anderen van ons moeten schenken.

Zilver

Wees die slanke zilveren vos waar je altijd al van gedroomd hebt … wees voorzichtig met shampoos en conditioners met toegevoegde parabenen en plastic.

Categories
Beauty

Houtskooltandpasta: wordt het zwarte spul echt witter?

Wat is houtskooltandpasta eigenlijk?

Het type houtskool dat je in de tandpasta vindt, is gemaakt van natuurlijke materialen zoals hout en kokosnootschalen die langzaam zijn verbrand. Om actieve kool te maken – die vaak wordt gebruikt in waterfilters en nu tandpasta – verwarmen ze deze houtskool in aanwezigheid van gas, waardoor deze poreuzer wordt. In deze toestand is geactiveerde houtskool geweldig in het absorberen van gifstoffen, theoretisch zoals vlekken, bacteriën en andere nare dingen die we van onze tanden willen hebben.

De claims

Houtskool is voor altijd gebruikt om tanden te reinigen – hoewel de oude Romeinen de trend misschien zijn begonnen, is het nu buzzier dan ooit. Borstelen met geactiveerde houtskool kan helpen bij een slechte adem door de bacteriën die het veroorzaken te absorberen. Het is zanderig, net als zuiveringszout, dus het kan ook worden gebruikt om de oppervlakken van je tanden te polijsten, om ze letterlijk te polijsten.

Ontgift het je mond?

Suiker en bacteriën in je mond maken het zuur en houtskool kan werken om de pH-waarden evenwichtiger te houden, wat het op zijn beurt moeilijker maakt voor de bacteriën om zich te vermenigvuldigen – dus in die zin is het ontgiftend.

Is het veilig?

Sommige studies zeggen dat houtskooltandpasta misschien niet de beste keuze is, omdat het niet helpt beschermen tegen tandbederf. Daartoe bevelen de meeste tandartsen fluoride aan, en veel van de natuurlijke soorten tandpasta die houtskool gebruiken, hebben het niet.

Wordt het echt wit?

Geactiveerde houtskool kan oppervlaktevlekken verwijderen, wat betekent dat als u een latte-verslaving heeft, dit uw jam kan zijn. Dingen zoals wijn-, bessen- of theevlekken kunnen effectief worden verwijderd met houtskooltandpasta. Het heeft echter niet veel effect op intrinsieke vlekken, zoals die van roken. Daarvoor heb je een professionele witmaker nodig.

Categories
Beauty

8 make-uptips om het taartgezicht weg te houden

Zorg er altijd voor dat je voor en na het aanbrengen van je make-up hydrateert, zodat je de natuurlijke oliën van je huid kunt aanvullen. Nog een tip: geef je moisturizer de tijd om in te trekken voordat je je foundation aanbrengt, zodat deze niet gaat pillen.

Bereid je huid voor met een geweldige primer – het is alsof je je muren voorbereidt op verf; het zorgt ervoor dat dingen langer meegaan en helpt de kleur te laten opvallen. Het geeft je make-up iets om aan vast te houden en kan je meer glans geven.

Kies de juiste fundering. Kijk naar je huidtype; als je een vette huid hebt, zoek dan naar een niet-comedogene foundation en als je een droge huid hebt, probeer dan iets romigs. Zorg er ook voor dat het geschikt is voor uw huidskleur: test het langs uw kaaklijn en als het in feite in uw huid verdwijnt, past het goed bij u.

Zorg ervoor dat u de juiste applicator kiest voor uw huidtextuur – een plattere borstel is ideaal voor mensen met hyperpigmentatie of acne, terwijl een zachtere borstel goed werkt voor mensen met een meer gelijkmatige textuur.

Minder is meer als het gaat om niet-cake-achtige make-up, dus gebruik minder foundation dan je denkt dat je nodig hebt en bouw vervolgens verder als dat nodig is. Gebruik een geweldige concealer zoals deze om eventuele verkleuringen te verdoezelen, zodat je niet op je foundation stapelt.

Vergeet niet te blenden, blenden, blenden. Dit is erg belangrijk om die taartachtige look te vermijden. Begin vanuit het midden en werk je een weg naar buiten.

Als je een vette of gecombineerde huid hebt, gebruik dan een laagje doorschijnend poeder om je look in te stellen, vooral op je T-zone en onder je ogen. Een gewichtloze, fijngemalen optie zoals deze is de sleutel!

Als je een drogere huid hebt, probeer dan een verstuiver in plaats van een poeder om je look op zijn plaats te houden!

Categories
Lifestyle

Minimalistische levensstijl

Wat het is

Mensen maken het leven onnodig ingewikkeld omdat ze denken dat ze niet kunnen overleven, tenzij ze constant concurreren met vrienden, familie en collega’s. De realiteit is dat de meeste van onze voorvaders aanzienlijk minder bestonden dan we nu hebben en dat ze een vol en bevredigend leven hebben geleid en vaak hebben ze gezegd dat het hen aan niets ontbreekt, maar dat ze gelukkig en tevreden zijn. Daarom is een minimalistische levensstijl gewoon een levensstijl zonder al die dingen die het leven van mensen ingewikkelder maken.

De druk van het moderne leven

Alles in ons moderne leven lijkt de gemiddelde persoon onder grote druk te zetten. Er is de voortdurende druk om te concurreren met familie, vrienden en collega’s en dan zijn er ook de onophoudelijke marketingcampagnes van grote bedrijven en bedrijven die er alles aan doen om mensen in de schulden te houden. Miljoenen mensen geloven in de leugens die via onze radio’s, op televisie en ook in de gedrukte media worden gepredikt. Het gevolg is dat mensen niet meer kunnen overleven zonder hun creditcard of andere vormen van financiering. Dit laat ons in een positie waarin we ons voortdurend moeten inspannen om de druk van het dagelijks leven het hoofd te bieden. We zijn nooit ontworpen om op deze manier te leven en daarom is het niet verrassend dat we fysieke problemen, psychische problemen hebben ontwikkeld en dat we voortdurend met elkaar in conflict komen vanwege onze zelfzuchtige verlangens en ambities.

Onze gecompliceerde kleine levens

De meeste mensen moeten slagen in zoveel verschillende plannen en dit vereist dat hun succes op al die gebieden wordt verdubbeld. Ze moeten succesvol zijn in hun familiekring en in hun professionele leven. Dan moeten ze ook slagen in atletische vaardigheden zoals op de golfbaan of op de tennisbaan en op veel andere gebieden, zoals hun politieke betrokkenheid.

Categories
Lifestyle

5 manieren waarop uw geestelijke gezondheid baat heeft bij minimalisme

Minimalisme is de laatste tijd een beetje een modewoord geworden. Naarmate we ervoor kiezen om bewuster te leven, is het natuurlijk om de balans op te maken van wat we hebben.

Wanneer we niet langer alleen de bewegingen in ons dagelijks leven doorlopen, beginnen we dieper na te denken over de objecten om ons heen in ons huis. We beseffen hoeveel we nodig hebben en op hun beurt hoeveel we niet hebben.

Minimalisme en psychische aandoeningen

Minimalisme is echter niet alleen een concept dat ons helpt onze huizen en ons leven op een effectievere en esthetischer manier te reorganiseren.

In feite kan minimalisme een nuttige manier zijn om psychische aandoeningen van alle ernst te bestrijden, van angst tot schizofrenie en terug.

Door minder dingen af ​​te leiden of te triggeren, wordt uw geestelijke gezondheid positief beïnvloed. Minimalisme geeft je de kans om al het lawaai in je leven af ​​te stemmen en ten goede te veranderen.

1. Vrede en duidelijkheid

Door uw woon- en / of kantoorruimte te ontsleutelen, doet u hetzelfde voor uw geest. Minimalistische omgevingen zijn vredig, waardoor we niet worden overprikkeld.

Overstimulatie is een vijand van opmerkzaamheid, omdat je niet helder kunt denken als we worden overspoeld met sensorische informatie.

2. Een stap op weg naar zelfontdekking

Hoewel het lijkt alsof je een groot deel van je materiële bezittingen kwijtraakt, lijkt het alsof je een deel van jezelf verliest, het is slechts een stap om jezelf te vinden.

Als er niet meer zoveel dingen zijn om je af te leiden van wie je werkelijk bent, vindt de meest verhelderende en radicale zelfontdekking plaats. Je geest bezig houden met nutteloze dingen lijkt misschien een goede manier om met psychische aandoeningen om te gaan, maar de effecten zijn slechts tijdelijk.

3. Focus op wat belangrijk is

Als je minder spullen hebt, heb je minder afleiding. Het is zo gemakkelijk om de focus te verliezen wanneer je omringd wordt door herinneringen aan andere dingen die je zou kunnen of moeten doen.

Met de vrijheid om te focussen, begin je de innerlijke rommel uit je geest te verwijderen.

4. Meer ruimte om te ontspannen

Door uw woonruimte te ontdoen van onnodige rommel, creëert u open ruimte.

Intuïtief geldt: hoe opener een ruimte is, hoe rustiger en minder beperkend het voelt, en er zijn aanwijzingen dat de menselijke geest wordt beïnvloed door de afstand tussen objecten.

5. Een oefening in zelfbeheersing

Het bezit van veel materiële goederen is ongelooflijk verleidelijk, en daarom vallen de meesten van ons zo gemakkelijk in het consumentisme.

De overgang van een rommelige en materialistische levensstijl naar de opwindende eenvoud van minimalisme is dus een moeilijke beslissing.

Categories
Lifestyle

De vreugde van het leven met minder

Als je ooit hebt gefantaseerd over het verkopen van alles wat je bezit en je bezittingen terugbrengt tot de essentie, ben je waarschijnlijk bekend met minimalisme.

Zo ga je terug naar de basis:

Wat er nodig is: mentale kracht. Je spullen kwijtraken vereist inzet. Je moet een beslissing nemen over elk item dat je bezit, en dat kan mentaal belastend zijn – en het zal niet van de ene op de andere dag gebeuren.

Hoe lang je je moet voorbereiden: Helemaal niet lang – je kunt dit proces vandaag starten door in elke kamer een doos te plaatsen. Als je iets tegenkomt dat je in een lange tijd niet hebt gebruikt, of ooit, gooi het er dan in.

Doe het nu: begin klein. Je zult je leven niet binnen een dag of zelfs een week kunnen ontsleutelen. En het proces lijkt misschien echt ontmoedigend. Als je je zorgen maakt over verandering, ‘probeer dan 30 dagen één ding, te beginnen met de gemakkelijkste dingen om van af te komen’.

Doe het later: als u eenmaal bent begonnen met het verkopen van uw spullen en geen nieuwe snuisterijen koopt, kunt u het geld dat u spaart opnieuw gebruiken.

Overweeg een grote verandering.

Verhuizen naar een kleinere ruimte is niet voor iedereen weggelegd. Maar als u een huurder bent en uw huurcontract komt eraan, of als u echt moeite heeft om uw huisbetaling elke maand te beheren, levert downsizing een aantal dingen op: het moedigt minder spullen aan, minder tijdrovende schoonmaak en natuurlijk kleinere rekeningen.

Doe het slimmer: vermijd vergelijkingen.

Je minimalisme is alleen van jou – het is wat voor jou werkt, in je leven, op dit moment. Als je elk boek dat je ooit hebt gelezen wilt bewaren, maar je garderobe wilt terugbrengen tot 12 items, dan is dat wat je moet doen.

Categories
Lifestyle

Heeft u problemen met uw weg naar fitness? Probeer dit in plaats daarvan …

Hoewel veel mensen over de hele wereld proberen een gezonder leven te leiden, mislukken ze vaak omdat ze beginnen met ongelooflijk uitdagende plannen. Ze proberen een vriend of een beroemdheid te kopiëren omdat ze misschien extreem fit zijn.

Omring jezelf met positieve mensen

U kunt nadenken over wat uw vrienden te maken hebben met alles wat met uw conditie te maken heeft. Maar ze kunnen veel doen.

Door jezelf te omringen met gelijkgestemde positieve mensen, word je dag in dag uit gemotiveerd om vast te houden aan je plannen. Motivatie is tenslotte het belangrijkste.

Oefening Ten minste drie dagen in een week

Beginnen met een strak schema om zes tot zeven keer per week naar de sportschool te gaan, is bijna onmogelijk om bij te houden. De meeste mensen zullen de eerste twee weken niet slagen. U kunt in plaats daarvan beginnen met minimaal drie dagen per week te sporten en u omhoog werken.

Zorg voor voldoende slaap

Elke nacht goed slapen kan cruciaal zijn op weg naar fitness.

Je scheurt veel spiervezels wanneer je je spieren traint en je lichaam moet rusten om te genezen. Niet alleen dat, maar u moet ook elke nacht 7 tot 8 uur slapen om de productiviteit de volgende dag te garanderen. Slechte slaapschema’s kunnen een vreselijke spanning in je schema veroorzaken.

Eet meer gezond voedsel

Een ander onderdeel waar de meeste mensen mee worstelen, is diëten.

Het verminderen van uw voedselinname zonder uw dagelijkse caloriebehoeften te kennen en diëten aan te nemen zonder te weten of het u wel of niet past, zijn twee veel voorkomende fouten die de meeste mensen maken.

U kunt eenvoudig beginnen door ervoor te zorgen dat uw dieet voldoende gezond voedsel bevat.